3 Ağustos 2015 Pazartesi

Hediye || En Sevdiğim

Merhaba !

Blog yazmayı, bildiklerimi bir başkasına aktarmayı çok seviyorum. İyi ki blogu açmışım ve iyi ki yazıyorum. Bu satırları okuyan herkese karpuz kokulu sevgiler ^.^




Bugün sizlere ablacığımın benim için gurbet ellerden aldığı hediyelerden  bahsedeceğim. Gurbet eller derken yaşadığımız ülke içerisinde ama yaşadığım şehirden farklı bir yeri kastediyorum.Benim için ailenin olmadığı her yer ''gurbet eller''dir. Neden bu kadar açıklama gereği duydum, bilmiyorum :)



Sticker bence yemekteki tuz gibi. Onsuz mektuplar, günlükler, planlayıcılar çok tatsız. Yemeği yiyen insan tadı alınca nasıl mutlu oluyorsa bende stickerlı bir sayfa görünce mutlu oluyorum. Bu stickerlar arasında ise favorim seyahat temalı olan. Seyahate çıksam da seyahat günlüğüme yapıştırsam diye heyecanla bekliyorum :)


Bu kalemlere ne diyebilirim ki? Onlar benim canlarım :D. My Color 2'yi o kadar çok sevmiştim ki onlar için bir post bile yazmıştım. Yazıma buradan ulaşabilirsiniz.



Ahh delgeçler... Delgeç diye bir şey olmadan önce acaba ben ne yapıyordum? Hem pratik hem tatlı bu yüzden bayılıyorum kendilerine. Şu sağdaki, ne olduğu belli olmayan, delgeç favorim. Tam bir böcük değil mi ? :-]



               En sevdiğimi yine sona bıraktım ve onu ayrıca bir süsledim ^^. Herhangi bir şeyi kişiselleştirmeme yarayan her türlü malzemeyi seviyorum. Bu damgalarda benim dokularımı kişiselleştirmede bir numara. Sulu boya ya da gazlı boya elimde ne varsa onunla boyuyorum sonra hoop basıyorum kağıda ve defterimi kaplamak için bir kaplık elde etmiş oluyorum. Bu süngerlerle baskı yapmak gerçekten çok keyifli denemenizi tavsiye ederim.''Ama benim damgam yok.'' derseniz de şuradan nasıl kolayca kendi damganızı yapabileceğinizi öğrenebilirsiniz. 

Ablacığıma saygılar ve çokça sevgiler ^^

Gülümsemeniz eksik olmasın, gününüz güzel geçsin :)



2 yorum:

  1. Ne kadar güzel bir yazı, bir kırtasiye sever olarak çok sevdimm hepsini, güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz beni çok mutlu etti :) Çok teşekkür ederim ^-^

      Sil