22 Ağustos 2015 Cumartesi

Çalışma Masama Yeni Katılan Ciciler


Merhaba !

Bugün sizlere hem yapmış olduğum bir alışverişten hem de yurt dışı seyahatine çıkan kuzenimin benim için getirdiklerinden bahsedeceğim.




Önceliği kuzenimin benim için getirdiklerine vermek istiyorum. ''Almanya'ya gidiyorum Siyonağ gelirken sana ne getireyim?'' gibi bir soru gelince bana, direk ''Bant getir !'' dedim. Cümlemin sonuna kadar hakkını veren sevgili kuzencağızım , gördüğünüz gibi bana çeşit çeşit bant getirmiş. Fotoğrafın sol üst kısmını paylaşan bantlar, benim gündelik olarak çok fazlaca kullandığım bantlar. Ahh o düğmeli bant...  Sağ tarafta bulunan neon bantları daha önce burada da görmüştüm ama almamıştım. Demek şimdiye nasipmiş. Yaza uygun uygun kullanacağımdan emin olabilirsiniz (: . Dörtlü kağıt/plastik pembe şeritlere bayıldım. Aslında ne olduğunu tam anlayamadım. Hepsinin dokusu farklı ve ne kağıt ne plastik. Tam ikisi arasında bir şey. Kendilerini çok sevdim. Yeni projelerde bu tatlışları görmeniz çok mümkün. ^^ 


Yazının buradan sonrası benim geçenlerde yapmış olduğum alışverişten. Stick yapıştırıcım bittiği için yeni bir stick yapıştırıcı arayışına girdim.  Amos markasını aslında hiç duymamıştım. Ama non-toxic olduğunu görünce denemek istedim. Zaten bir yapıştırıcı alacağım ve neden zararsız olmasın dedim ve hakkımı Amos Glue Stick'ten yana kullandım. Bic'in gümüş görünüşlü, siyah mürekkepli tükenmez kalemini çok sevdim. Bence çok farklı ve şık görünüyor. Yazmasını açıkcası pek sevmedim, belki zamanla severim. Fanart Stickpen favori tükenmez kalemlerimden bir tanesi. Bittikçe yenisini aldığım nadir kalemlerden. Onun hakkında diyecek çok sözüm var, bu yüzden onu başka bir posta bırakıyorum ^,^. Gelelim son kalem tercihim olan Zebra Penciltic'e. İnce uçlu, dış görünüşü tamamen farklı pilot kalemler kalp ben. Bu kalemlerin sevdiğim iki özelliği kapsadığını görünce hemen attım sepete. Umarım memnun kalırım (:.


Bantlar benim için klavyedeki ''caps lock tuşu'' gibi. Onlar olmadan cümlenin başı gelmiyor. Nasıl bir benzetme oldu,  bende tam anlamış değilim :D. Çok almak isteyip de bir türlü bulamamıştım bu kumaş bantlardan. Şans eseri bir kırtasiyede Fashion markasına ait bu kumaş banta rastladım ve almadan edemedim. Gelelim alışverişimin can parçasına. Bu can parçası, BrusH2O olarak bilinen bir çeşit fırça. Bu fırçanın diğerlerinden farkı, suyu kendi haznesinde depolaması. Kullanmak için fazlasıyla heyecanlıyım ^.^.


''Bununla ne yapabilirim?'' diye düşünmeden duramıyorum. Bu yüzden dörtlü kağıt/plastik şeritlerin ambalajını kalemlik olarak kullandım. Bence çok tatlı oldu. Çok amaçlı eşyalar tam bana göre, bir kez daha anladım :). 


Hoş ve tatlı hediyeler alacağınız güzel günleriniz olsun, gülümsemeniz eksik olmasın (:



6 yorum:

  1. blog keşif etkinliğinden geldim ve hemen bu güzel blogu takibe aldım ... bende beklerim ...

    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Ben de kırtasiye malzemelerini çok severim,yani özel günlerde çiçek falan yerine kırtasiye ürünleri alsam daha mutlu olurdum.Gerçi bu aralar fena halde dikişe tutuldum:):)Kumaş ve dikiş malzemesi görünce kendimden geçiyorum:):):)
    Güle güle kullan canım yeni cicilerini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende ufacık silgiden veya kalemden fazlasıyla mutlu olabiliyorum (: . Ayy çok teşekkür ederim bu tatlı yorumunuz için :) çok daha iyileri sizin olsun ^^ :)

      Sil
  3. Ben de tıpkı senin gibi kırtasiye ürünleri hastasıyım :) Bir gün olur da işsiz güçsüz kalırsam kendime kırtasiye açmak istiyorum resmen :D

    blog keşif etkinliğinden geldim, bana da uğrarsan çok sevinirim bu arada :) Belki ilerde birbirimize kalem göndeririz :P :)

    www.aylindensevgilerle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha benimde en büyük hayallerimden bir tanesi bir kırtasiyeye sahip olmak :D

      Tabi ki neden olmasın :D hemen geliyorum :)

      Sil