3 Temmuz 2015 Cuma

Siyonağ'nın Son Zamanlardaki Favorileri



Merhabalar !

Bugün sizlere son zamanlarda severek kullandığım yine olsa yine alırım dediğim kırtasiye malzemelerinden bahsetmek istiyorum. 


İlk olarak kalemlere bakalım. Benim için bir tükenmez kalemde olması gereken en önemli özellik yazı yazarken tereyağı gibi kaymasıdır. Ben aradığım bu özelliği Paper Mate Inkjoy'da buldum. Tereyağı gibi kaymasından ziyade üçgen formundan dolayı gayet rahat bir yazım sağlıyor. Diğer kalemimiz  bir pilot kalem, Artline 200. Bu kalemde sevdiğim şey kesinlikle görünüşü. Açık renginden dolayı kalabalık bir kalemlikte kolayca bulunuyor :) Bu özelliği dışında 0.4 mm olması beni fethetti. 


Gelelim fosforlu kalem olan Stabilo Boss'a. Bu kalem bitmiyor. Evet gerçekten bitmiyor. Kendilerini 2 senedir kullanıyorum ve hala bitmedi. Bu yüzden bu serinin fosforlu kalemleri tam benim tarzım :) Sonuncusu  bir versatil kalem olan Scrikss Simo. Bu kalemde en sevdiğim şeyler basımının sert olması ve basma esnasında ses çıkarması. Zaten versatil kalemde aradığım 2 özellik onlar :) 

,

Vize ve final zamanı sürekli olarak özet çıkarma amacıyla büyük not kağıtları kullanıyordum. Bu büyük not kağıtlarından favorim ise İkea'dan almış olduğum -soldaki- pembe  not kağıdı oldu. Şeklinden ötürü fazlasıyla sevdim. Diğer favorim ise bir defter ama bence bir defterden fazlası. Quit Notebook adındaki bu defteri NT'den almıştım. 


Aldığımdan beri severek kullanıyorum çünkü, bu defterde sayfaların yırtılmasını kolaylaştıran tırtıklı yapılar var(tam olarak adını bilemediğim için böyle bir isim koydum :)). Hatta son sayfalara doğru bu tırtıklı yapılardan sayfayı enine ikiye bölecek şekilde de yerleştirmişler(umarım fotoğrafta belli oluyordur). Ben bu defteri defter olarak kullanmaktan ziyade sayfalarını koparıp farklı defterlere yapıştırarak kullanıyorum. Bu defterlerin bir sürü renk seçeneği ve desen seçeneği mevcut.




 Ve çok ama çok severek kullandığım ürün Tesa Permanent Glue. Kesinlikle benim yapıştırıcı anlayışımı değiştiren bir yapıştırıcı. Mantığı bu tarz daksillerde olduğu gibi bastır-sür üzerine kurulu. Bu yapıştırıcının diğer yapıştırıcılardan farkı  yapışkanının akmaması ve kurumaması. Bu yapıştırıcıyı o kadar çok seviyorum ki sırf ona özel post yazabilirim :) 


Siyonağ'nın son zamanlardaki favorileri böyleydi. Umarım sizler için yararlı bir post olmuştur.

Gülümsemeniz eksik olmasın, gününüz güzel geçsin :)



2 yorum: