18 Haziran 2015 Perşembe

Siyonağ'nın Favorileri || My Color 2 Kalem


Bugün sizlere yanlışlıkla edindiğim ama sonucunda iyiki dediğim bir kalemden bahsetmek istiyorum. Daha önce hiç rastlamadığım ya da dikkat etmediğim kalemlerden biriydi My Color 2. Bir gün sınav çıkışı soluğu kırtasiyede  almıştım. O anki stres ve sinirle beraber fark etmeden bu tatlılardan iki tanesini sepete atmışım. Durumu anlayınca pişman olacağımı düşünmüştüm. Ama My Color 2 kendini diğer renklerini de aldıracak kadar sevdirdi. 



 Genel olarak çift taraflı kalemleri pek sevmiyorum. Çünkü bu tarz kalemlerin genelde ince uçlu kısımları dayanıksız oluyor ve benim gibi bastırarak yazanlar için uzun süreli bir kullanım sağlamıyor. Ama My Color 2 düşüncelerimi tamamen değiştirdi. Yukarıdaki fotoğrafta ucunun diğer kalemlere nazaran daha farklı olduğu görülüyor. Bu uç tipinin adını bilmiyorum ama favori uçlarımdan biri oldu :) 


My Color 2'nin kalın ucu  bildiğimiz keçeli kalem uçlarından. Kalemi dik kullandığımızda ince bir  yazım sağlarken yatay kullanımda daha kalın bir yazım -daha doğrusu çizim- sağlamakta.

                      

My Color 2 da en çok hoşuma giden şey kesinlikle görünüşü oldu. Şeker gibi görünüyorlar ve iştah açıyorlar :)


My Color 2 da beğenmediğim şey ise açık renklerin pigmentasyon eksikliği. Bu durum ince uçlu kısımda daha göze batıyor ya da ben daha koyu renkler seviyorum :) Bende sadece yedi rengi mevcut ama renk skalası geniş.



Bu renkli kalemler yazdığınız sayfanın arkasına kanama yapmıyor fakat gölgelenme yapıyor.

Eğer sizlerde uygun fiyatlı 2si1 arada renk skalası geniş  kalemleriniz olsun isterseniz My Color 2 edinebilirsiniz :)


Gününüz güzel geçsin, gülümsemeniz eksik olmasın :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder